mít | Mt | it | mi

MIT angličtina

Význam MIT význam

Co v angličtině znamená MIT?

MIT

(= Massachusetts Institute of Technology) an engineering university in Cambridge
Doporučujeme...Patnáct vět anglickyLevné, nebo drahé? | Cheap or expensive?Patnáct anglických vět na téma ceny a útraty.Naučit se 15vet.cz »

Synonyma Anglická synonyma

Která slova mají v angličtině podobný význam jako MIT?

Příklady MIT příklady

Jak se v angličtině používá MIT?

Citáty z filmových titulků

We'll all have a Sauerbraten mit Spatzen, cheesecake und beer.
Hovězí na kyselo, knedlík, pivo.
Die Dame mit dem Hut.
Die Dame mit dem Hut.
Konnen wir mit lhnen Deutsch sprechen?
Konnen wir mit lhnen Deutsch sprechen?
Professor Havemeyer of MIT, for example, points out it's possible, in light of our meagre knowledge.
Např. podle prof. Savemeyera z MIT je to možné, ve světle našich skrovných znalostí.
Always mit the jokes.
Immer s humorem.
The one your friend mit-out the leg is smuggling in the compound.
To, co do tábora propašoval váš přítel mit noha fuč.
How can you win the war mit an army of clowns?
Jak chcete vyhrát válku s touhle partou klaunů?
Bean soup mit ham hocks.
Fazolová polévka s ovarem.
Aber nur immer mit der Ruhe.
Nemůžeš ztichnout?
Schpielt zich mit der Philharmonic.
Schpielt zich mit der Philharmonic.
Going on vacation mit die Kinder.
Letí na prázdniny. No konečně!
Even if it hurts, mit the hot water mit the soap.
I kdyby to bolelo, horkou vodu a mýdlo.
Even if it hurts, mit the hot water mit the soap.
I kdyby to bolelo, horkou vodu a mýdlo.
Mit die Kinder?
S dětmi?
Doporučujeme...Patnáct vět anglickyOdkud jste? | Where are you from?Pár vět, které se vám budou hodit, až se budete s někým anglicky bavit o tom, odkud pocházíte a kde bydlíte.Naučit se 15vet.cz »

Citáty ze zpravodajství a publicistiky

As a visiting professor at Harvard and MIT, I am getting a good preview of what the world could look like when the crisis finally passes.
Jako hostující profesor na Harvardu a MIT sleduji celkem zřetelnou předpremiéru toho, jak by svět mohl vypadat, až krize konečně odezní.
George Akerlof and I were classmates at MIT in the early 1960s.
S Georgem Akerlofem jsem v šedesátých létech studoval na Massachusettském technologickém institutu.
Indeed, neither the Chicago School nor the MIT School say that market outcomes are fair, because actual market outcomes depend on the initial distribution of resources.
Chicagská škola ani škola MIT netvrdí, že tržní výsledky jsou spravedlivé, protože skutečné tržní výsledky závisejí na počáteční distribuci zdrojů.
MIT economists tend to espouse the opposite: fairness is important, the real world is unacceptably unfair, and government failure can be prevented by good institutional design, including democracy.
Ekonomové školy MIT zastávají názor právě opačný: spravedlnost je důležitá, protože reálný svět je nepřijatelně nefér a vládnímu selhání lze předejít kvalitním institucionálním rámcem, do něhož patří i demokracie.
Another reason is that heterodox and MIT School economists also often agree on policy, even if their reasoning is different.
Další důvod spočívá ve skutečnosti, že heterodoxní ekonomové se s ekonomy ze školy MIT často shodnou také v otázkách politiky, třebaže je jejich argumentace odlišná.
Furthermore, MIT has developed the foldable electric CityCar, four of which can fit into a conventional parking space.
Na MIT navíc vyvinuli skládací elektromobil CityCar, který se na běžné parkovací místo vejde čtyřikrát.
He spent another year at MIT, where he taught with Robert Solow and met Samuelson and Franco Modigliani.
Další rok působil na MIT, kde vyučoval spolu s Robertem Solowem a seznámil se se Samuelsonem a Francem Modiglianim.
According to the MIT economist Olivier Blanchard, Europeans simply enjoy leisure more than Americans do, even if it means that they have less money.
Podle ekonoma Oliviera Blancharda z americké univerzity MIT mají prostě Evropané větší požitek ze chvil volna než Američané, byť to znamená, že mají méně peněz.
CAMBRIDGE - As a graduate student at MIT, I had the opportunity to work with Professors Robert Langer and Ram Sasisekharan in an environment rife with innovative thinking.
CAMBRIDGE - Jako postgraduální student na MIT jsem měl příležitost pracovat s profesory Robertem Langerem a Ramem Sasisekharanem v prostředí nabitém novátorským myšlením.
In 1975 he accepted an offer from the MIT Department of Economics, where he taught until his death.
V roce 1975 přijal nabídku ekonomické fakulty Massachusettského technologického institutu (MIT), kde působil až do své smrti.
Every outstanding American international macroeconomist who went to MIT, among them Jeffrey Frankel, Paul Krugman, Maurice Obstfeld and Ken Rogoff, was Rudi's student.
Rudiho studenty byli všichni význační američtí mezinárodní makroekonomové, kteří studovali na MIT, například Jeffrey Frankel, Paul Krugman, Maurice Obstfeld či Ken Rogoff.
Fifty years ago, Norbert Wiener of MIT, a great 20th century mathematician and pioneer of computer science, warned of the threat that computers posed to jobs.
Před padesáti lety na hrozbu, již pro zaměstnanost znamenají počítače, upozornil velký matematik 20. století a průkopník počítačových věd Norbert Wiener z americké univerzity MIT.
Today the global economy is, as Ricardo Cabellero of MIT stresses, still desperately short of safe assets.
Globální ekonomice dnes, jak zdůrazňuje Ricardo Cabellero z MIT, stále zoufale scházejí bezpečná aktiva.

mit čeština

Příklady MIT anglicky v příkladech

Jak přeložit MIT do angličtiny?

Citáty z filmových titulků

Die Dame mit dem Hut.
Die Dame mit dem Hut.
Konnen wir mit lhnen Deutsch sprechen?
Konnen wir mit lhnen Deutsch sprechen?
Mit solchen Leuten, Ja.
With such people, yes.
Bitte, ich geh mit.
Please, I am coming too.
Kommen Sie mit.
Come with us.
Nemuzeme mit zadna tela, co volne behaji kolem Albuquerque.
We can't have no bodies runnin' around loose in Albuquerque.
Muzete zacit rano.Budeme mit co delat s trasou do Half-High dolu.
Then you can start in the morning. We'll be busy with the Half-High haul.
To ho dostane do vezeni bez kauce na tak dlouho,co ho tam budete chtit mit.
That'll hold him in jail without bail just as long as I wanna keep him there.
Budu mit spolecnost.
I'll have company.
Budu mit vice svedku, aby jsi se mohl dostat do Fredovi Martinovy soudni sine. ze jsi byl vyprovokovan do te rvacky.
I'll have more witnesses than you can get into Fred Martin's courtroom. that you was nettled into that fight.
Musela jste mit opravdu vazny duvod kdyz jste presla na nasi stranu, Letty.
You must've had a pretty good reason for changing over to our side, Letty.
V Aluquerque budeme mit nejakou praci.
We got some business in Albuquerque.
A kdyby jste mela prilezitost videt kneze Murrayho, reknete mu, ze bude mit par zákazníku.
And if by chance you should see Preacher Murray, tell him he's gonna have a couple of customers.
Mit ruce v jejich kapsach ve stejnou dobu, ze?
My hands in their pockets at the same time?
Doporučujeme...Patnáct vět anglickyOtázky | QuestionsTěchto patnáct vět vám v angličtině pomůže s kladením otázek a s odpovídáním na ně.Naučit se 15vet.cz »

Citáty ze zpravodajství a publicistiky

Jako hostující profesor na Harvardu a MIT sleduji celkem zřetelnou předpremiéru toho, jak by svět mohl vypadat, až krize konečně odezní.
As a visiting professor at Harvard and MIT, I am getting a good preview of what the world could look like when the crisis finally passes.
Chicagská škola ani škola MIT netvrdí, že tržní výsledky jsou spravedlivé, protože skutečné tržní výsledky závisejí na počáteční distribuci zdrojů.
Indeed, neither the Chicago School nor the MIT School say that market outcomes are fair, because actual market outcomes depend on the initial distribution of resources.
Ekonomové školy MIT zastávají názor právě opačný: spravedlnost je důležitá, protože reálný svět je nepřijatelně nefér a vládnímu selhání lze předejít kvalitním institucionálním rámcem, do něhož patří i demokracie.
MIT economists tend to espouse the opposite: fairness is important, the real world is unacceptably unfair, and government failure can be prevented by good institutional design, including democracy.
Další důvod spočívá ve skutečnosti, že heterodoxní ekonomové se s ekonomy ze školy MIT často shodnou také v otázkách politiky, třebaže je jejich argumentace odlišná.
Another reason is that heterodox and MIT School economists also often agree on policy, even if their reasoning is different.
Na MIT navíc vyvinuli skládací elektromobil CityCar, který se na běžné parkovací místo vejde čtyřikrát.
Furthermore, MIT has developed the foldable electric CityCar, four of which can fit into a conventional parking space.
Další rok působil na MIT, kde vyučoval spolu s Robertem Solowem a seznámil se se Samuelsonem a Francem Modiglianim.
He spent another year at MIT, where he taught with Robert Solow and met Samuelson and Franco Modigliani.
Podle ekonoma Oliviera Blancharda z americké univerzity MIT mají prostě Evropané větší požitek ze chvil volna než Američané, byť to znamená, že mají méně peněz.
According to the MIT economist Olivier Blanchard, Europeans simply enjoy leisure more than Americans do, even if it means that they have less money.
CAMBRIDGE - Jako postgraduální student na MIT jsem měl příležitost pracovat s profesory Robertem Langerem a Ramem Sasisekharanem v prostředí nabitém novátorským myšlením.
CAMBRIDGE - As a graduate student at MIT, I had the opportunity to work with Professors Robert Langer and Ram Sasisekharan in an environment rife with innovative thinking.
V roce 1975 přijal nabídku ekonomické fakulty Massachusettského technologického institutu (MIT), kde působil až do své smrti.
In 1975 he accepted an offer from the MIT Department of Economics, where he taught until his death.
Rudiho studenty byli všichni význační američtí mezinárodní makroekonomové, kteří studovali na MIT, například Jeffrey Frankel, Paul Krugman, Maurice Obstfeld či Ken Rogoff.
Every outstanding American international macroeconomist who went to MIT, among them Jeffrey Frankel, Paul Krugman, Maurice Obstfeld and Ken Rogoff, was Rudi's student.
Před padesáti lety na hrozbu, již pro zaměstnanost znamenají počítače, upozornil velký matematik 20. století a průkopník počítačových věd Norbert Wiener z americké univerzity MIT.
Fifty years ago, Norbert Wiener of MIT, a great 20th century mathematician and pioneer of computer science, warned of the threat that computers posed to jobs.
Globální ekonomice dnes, jak zdůrazňuje Ricardo Cabellero z MIT, stále zoufale scházejí bezpečná aktiva.
Today the global economy is, as Ricardo Cabellero of MIT stresses, still desperately short of safe assets.