Gramatika baterie alkalická gramatika
Jak se gramaticky správně používá baterie alkalická?
alkalický + baterie · přídavné jméno + podstatné jméno
Jednotné číslo alkalická baterie ženský rod
1. pád kdo? co? alkalická baterie ženský rod
2. pád koho? čeho? bez alkalické baterie
3. pád komu? čemu? k alkalické baterii
4. pád koho? co? pro alkalickou baterii
5. pád alkalická baterie!
6. pád o kom? o čem? o alkalické baterii
7. pád kým? čím? s alkalickou baterií
Množné číslo alkalické baterie ženský rod
1. pád kdo? co? alkalické baterie ženský rod
2. pád koho? čeho? bez alkalických baterií
3. pád komu? čemu? k alkalickým bateriím
4. pád koho? co? pro alkalické baterie
5. pád alkalické baterie!
6. pád o kom? o čem? o alkalických bateriích
7. pád kým? čím? s alkalickými bateriemi
Příklady baterie alkalická příklady
Jak se používá baterie alkalická?
Jednoduché věty
Jak dlouho vydrží tato baterie?
Baterie nejsou součástí balení.
Baterie u auta se vybila.
Citáty ze zpravodajství a publicistiky
Podobně jako baterie, kterou po vybití znovu dobije slunce, mají i tyto zásoby při správné manipulaci neomezenou obnovitelnost.
Prvořadou technologickou prioritou je vyvinout levnější, trvanlivější, rychleji dobíjitelné a lehčí baterie pro dopravu.
Elektromobil Christiana Friise Bacha totiž nedokázal urazit třicetikilometrovou vzdálenost z jeho domova do královského paláce, aniž mu dojdou baterie.
Místo kompresoru pak lze použít mnohem méně energeticky náročný větrák, který nemusí spoléhat na přenosovou síť a může běžet na baterie.
Před dosažením této vzdálenosti se však jeho baterie musí mnohokrát dobít, což má za následek mnoho dalších tun emisí CO2.
Není však nic složitého ukázat, jak lze životnost baterie prodloužit až na plných deset let.
Náš výzkumný tým kromě toho v současné době zkoumá způsoby, jak oživit staré solární baterie nebo autobaterie tak, aby se daly bez chemické úpravy či demontáže znovu použít v rezidenčním solárním systému.
Izraelci se v egyptském týlu pohotově rozvinuli, obsadili protivzdušné baterie a zablokovali trasy zásobování a posil.
Akumulátorem Voltu bude špičková, vysoce výkonná lithium-iontová baterie, která po nabití slibuje dojezd až 40 mil (zhruba 65 km) a šestihodinovou dobíjecí lhůtu při zapojení do zásuvky běžné elektrické sítě.
Mezi slibné oblasti výzkumu patří síťové baterie s desetitisícovkami cyklů nabití a vybití nebo analýza dat za účelem optimalizace využívání těchto baterií a maximálního zefektivnění sítě.
Mnoho rezidenčních systémů přestane fungovat po 3-5 letech, kdy skončí životnost baterie, což podkopává důvěru v tento systém mezi majiteli, kteří předpokládali, že budou mít dodávku energie na celý život.