Gramatika baterie knoflíková gramatika
Jak se gramaticky správně používá baterie knoflíková?
knoflíkový + baterie · přídavné jméno + podstatné jméno
Jednotné číslo knoflíková baterie ženský rod
1. pád kdo? co? knoflíková baterie ženský rod
2. pád koho? čeho? bez knoflíkové baterie
3. pád komu? čemu? ke knoflíkové baterii
4. pád koho? co? pro knoflíkovou baterii
5. pád knoflíková baterie!
6. pád o kom? o čem? o knoflíkové baterii
7. pád kým? čím? s knoflíkovou baterií
Množné číslo knoflíkové baterie ženský rod
1. pád kdo? co? knoflíkové baterie ženský rod
2. pád koho? čeho? bez knoflíkových baterií
3. pád komu? čemu? ke knoflíkovým bateriím
4. pád koho? co? pro knoflíkové baterie
5. pád knoflíkové baterie!
6. pád o kom? o čem? o knoflíkových bateriích
7. pád kým? čím? s knoflíkovými bateriemi
Příklady baterie knoflíková příklady
Jak se používá baterie knoflíková?
Jednoduché věty
Jak dlouho vydrží tato baterie?
Baterie nejsou součástí balení.
Baterie u auta se vybila.
Citáty ze zpravodajství a publicistiky
Podobně jako baterie, kterou po vybití znovu dobije slunce, mají i tyto zásoby při správné manipulaci neomezenou obnovitelnost.
Prvořadou technologickou prioritou je vyvinout levnější, trvanlivější, rychleji dobíjitelné a lehčí baterie pro dopravu.
Elektromobil Christiana Friise Bacha totiž nedokázal urazit třicetikilometrovou vzdálenost z jeho domova do královského paláce, aniž mu dojdou baterie.
Místo kompresoru pak lze použít mnohem méně energeticky náročný větrák, který nemusí spoléhat na přenosovou síť a může běžet na baterie.
Před dosažením této vzdálenosti se však jeho baterie musí mnohokrát dobít, což má za následek mnoho dalších tun emisí CO2.
Není však nic složitého ukázat, jak lze životnost baterie prodloužit až na plných deset let.
Náš výzkumný tým kromě toho v současné době zkoumá způsoby, jak oživit staré solární baterie nebo autobaterie tak, aby se daly bez chemické úpravy či demontáže znovu použít v rezidenčním solárním systému.
Izraelci se v egyptském týlu pohotově rozvinuli, obsadili protivzdušné baterie a zablokovali trasy zásobování a posil.
Akumulátorem Voltu bude špičková, vysoce výkonná lithium-iontová baterie, která po nabití slibuje dojezd až 40 mil (zhruba 65 km) a šestihodinovou dobíjecí lhůtu při zapojení do zásuvky běžné elektrické sítě.
Mezi slibné oblasti výzkumu patří síťové baterie s desetitisícovkami cyklů nabití a vybití nebo analýza dat za účelem optimalizace využívání těchto baterií a maximálního zefektivnění sítě.
Mnoho rezidenčních systémů přestane fungovat po 3-5 letech, kdy skončí životnost baterie, což podkopává důvěru v tento systém mezi majiteli, kteří předpokládali, že budou mít dodávku energie na celý život.