bombastická reklama čeština
Synonyma bombastická reklama synonyma
Která slova mají podobný význam jako bombastická reklama?
Gramatika bombastická reklama gramatika
Jak se gramaticky správně používá bombastická reklama?
bombastický + reklama · přídavné jméno + podstatné jméno
Jednotné číslo bombastická reklama ženský rod
1. pád kdo? co? bombastická reklama ženský rod
2. pád koho? čeho? bez bombastické reklamy
3. pád komu? čemu? k bombastické reklamě
4. pád koho? co? pro bombastickou reklamu
5. pád bombastická reklamo!
6. pád o kom? o čem? o bombastické reklamě
7. pád kým? čím? s bombastickou reklamou
Množné číslo bombastické reklamy ženský rod
1. pád kdo? co? bombastické reklamy ženský rod
2. pád koho? čeho? bez bombastických reklam
3. pád komu? čemu? k bombastickým reklamám
4. pád koho? co? pro bombastické reklamy
5. pád bombastické reklamy!
6. pád o kom? o čem? o bombastických reklamách
7. pád kým? čím? s bombastickými reklamami
Příklady bombastická reklama příklady
Jak se používá bombastická reklama?
Jednoduché věty
Zde může být vaše reklama.
Citáty ze zpravodajství a publicistiky
MENLO PARK, KALIFORNIE - Reklama zajímá každého, nejen marketingové pracovníky.
Samozřejmě existuje reklama dobrá a špatná (stejně jako existují dobré a špatné výrobky).
Samozřejmě se mi někdy jen těžko vysvětluje, co mám na mysli, když říkám, že se reklama musí změnit.
V současnosti už je zřejmé, že dnešní antidepresiva nejsou zázračnými léky, za něž je vydávala reklama.
Nedávná reklama na kreditní kartu líčila otce a syna na cestě do Norska, aby vypátrali kořeny své rodiny.
A nejoblíbenější ruská reklama?
Masová reklama přispívá i k mnoha dalším spotřebitelským závislostem, které notně zvyšují náklady na veřejné zdraví, například k nadměrnému sledování televize, hazardnímu hráčství, užívání drog, kouření a alkoholismu.
Nejenže je tato reklama vtipná a dobře natočená, ale podle mých postřehů na Středním východě jde také o pravdivý odraz reality.
V nových podmínkách se může nevtíravá reklama více než kdykoliv dříve ukázat jako účinnější než tvrdá sebepropagace.
Ani ta nejlepší reklama však nedokáže prodat neoblíbený produkt.
Zakazujeme v televizi pornografii a omezujeme násilí v domnění, že mají na lidi negativní vliv, a přitom bychom měli věřit, že ničím neomezovaná reklama na spotřebitelské zboží ovlivňuje pouze distribuci poptávky, ale nikoliv její celkovou výši?
Jejich rostoucí zahraniční obrat současně vedl ke zvýšení počtu jejich zaměstnanců v USA v oblastech, jako jsou reklama, design, výzkum a vývoj nebo management.
Pro neziskové iniciativy je obtížné čelit hodnotám, které reprezentuje Beyoncé se svou reklamou na Pepsi, nebo Taylor Swift a reklama na Coca-Colu light.