Gramatika důvtipná reklama gramatika
Jak se gramaticky správně používá důvtipná reklama?
důvtipný + reklama · přídavné jméno + podstatné jméno
Jednotné číslo důvtipná reklama ženský rod
1. pád kdo? co? důvtipná reklama ženský rod
2. pád koho? čeho? bez důvtipné reklamy
3. pád komu? čemu? k důvtipné reklamě
4. pád koho? co? pro důvtipnou reklamu
5. pád důvtipná reklamo!
6. pád o kom? o čem? o důvtipné reklamě
7. pád kým? čím? s důvtipnou reklamou
Množné číslo důvtipné reklamy ženský rod
1. pád kdo? co? důvtipné reklamy ženský rod
2. pád koho? čeho? bez důvtipných reklam
3. pád komu? čemu? k důvtipným reklamám
4. pád koho? co? pro důvtipné reklamy
5. pád důvtipné reklamy!
6. pád o kom? o čem? o důvtipných reklamách
7. pád kým? čím? s důvtipnými reklamami
Příklady důvtipná reklama příklady
Jak se používá důvtipná reklama?
Jednoduché věty
Zde může být vaše reklama.
Citáty ze zpravodajství a publicistiky
MENLO PARK, KALIFORNIE - Reklama zajímá každého, nejen marketingové pracovníky.
Samozřejmě existuje reklama dobrá a špatná (stejně jako existují dobré a špatné výrobky).
Samozřejmě se mi někdy jen těžko vysvětluje, co mám na mysli, když říkám, že se reklama musí změnit.
V současnosti už je zřejmé, že dnešní antidepresiva nejsou zázračnými léky, za něž je vydávala reklama.
Nedávná reklama na kreditní kartu líčila otce a syna na cestě do Norska, aby vypátrali kořeny své rodiny.
A nejoblíbenější ruská reklama?
Masová reklama přispívá i k mnoha dalším spotřebitelským závislostem, které notně zvyšují náklady na veřejné zdraví, například k nadměrnému sledování televize, hazardnímu hráčství, užívání drog, kouření a alkoholismu.
Nejenže je tato reklama vtipná a dobře natočená, ale podle mých postřehů na Středním východě jde také o pravdivý odraz reality.
V nových podmínkách se může nevtíravá reklama více než kdykoliv dříve ukázat jako účinnější než tvrdá sebepropagace.
Ani ta nejlepší reklama však nedokáže prodat neoblíbený produkt.
Zakazujeme v televizi pornografii a omezujeme násilí v domnění, že mají na lidi negativní vliv, a přitom bychom měli věřit, že ničím neomezovaná reklama na spotřebitelské zboží ovlivňuje pouze distribuci poptávky, ale nikoliv její celkovou výši?
Jejich rostoucí zahraniční obrat současně vedl ke zvýšení počtu jejich zaměstnanců v USA v oblastech, jako jsou reklama, design, výzkum a vývoj nebo management.
Pro neziskové iniciativy je obtížné čelit hodnotám, které reprezentuje Beyoncé se svou reklamou na Pepsi, nebo Taylor Swift a reklama na Coca-Colu light.
Možná hledáte...
důvtipný zásah |
důvtipnější |
důvtipnost |
důvtipný |
důvtip |
důvěrný přítel |
důvěřovat |
důvěřivější |
důvodnější |
důvěřivost |
důvodovější |
důvody mimo rozum