názorné vyučování čeština
Synonyma názorné vyučování synonyma
Která slova mají podobný význam jako názorné vyučování?
Gramatika názorné vyučování gramatika
Jak se gramaticky správně používá názorné vyučování?
názorný + vyučování · přídavné jméno + podstatné jméno
Jednotné číslo názorné vyučování střední rod
1. pád kdo? co? názorné vyučování střední rod
2. pád koho? čeho? bez názorného vyučování
3. pád komu? čemu? k názornému vyučování
4. pád koho? co? pro názorné vyučování
5. pád názorné vyučování!
6. pád o kom? o čem? o názorném vyučování
7. pád kým? čím? s názorným vyučováním
Množné číslo názorná vyučování střední rod
1. pád kdo? co? názorná vyučování střední rod
2. pád koho? čeho? bez názorných vyučování
3. pád komu? čemu? k názorným vyučováním
4. pád koho? co? pro názorná vyučování
5. pád názorná vyučování!
6. pád o kom? o čem? o názorných vyučováních
7. pád kým? čím? s názornými vyučováními
Příklady názorné vyučování příklady
Jak se používá názorné vyučování?
Jednoduché věty
Vyučování začíná každý den v devět hodin.
Vyučování začíná ráno.
Vyučování začína ráno.
Tom se omluvil za to, že usnul při vyučování.
Tom věčně spí při vyučování. Téměř to vypadá, jako by do školy chodil jen proto, aby dohnal spaní.
Dává Tom vždycky při vyučování pozor?
Kvůli vysoké absenci žáků bylo vyučování zrušeno.
Citáty ze zpravodajství a publicistiky
Úspěch nově založených evropských vědeckých center a festivalů při navazování kontaktu s potenciálními obecenstvy odráží fakt, že objevily nový způsob vyučování a učení se.
Libanonská vláda se dobrovolně nabídla, že přijme uprchlické děti do škol v zemi zavedením odpoledního vyučování a zajištěním přesčasů učitelů a ředitelů škol.
Informační technologie revolučně mění vyučování a snižují náklady na tvorbu špičkových vzdělávacích materiálů.
Samozřejmě, že mnoho lidí vstupuje do univerzitního sboru především z lásky k výzkumu a vyučování, ale proč těmto ušlechtilým citům nepodat pomocnou ruku s odpovídajícími finančními pobídkami?
Závěrem lze říci, že tyto experimenty potvrzují představu, podle níž zařazování přestávek v průběhu vyučování usnadňuje pozornost dětí vůči učebním úkolům.