Gramatika reklamní textař gramatika
Jak se gramaticky správně používá reklamní textař?
reklamní + textař · přídavné jméno + podstatné jméno
Jednotné číslo reklamní textař mužský rod životný
1. pád kdo? co? reklamní textař mužský rod životný
2. pád koho? čeho? bez reklamního textaře
3. pád komu? čemu? k reklamnímu textaři k reklamnímu textařovi
4. pád koho? co? pro reklamního textaře
5. pád reklamní textaři!
6. pád o kom? o čem? o reklamním textaři o reklamním textařovi
7. pád kým? čím? s reklamním textařem
Množné číslo reklamní textaři mužský rod životný
1. pád kdo? co? reklamní textaři mužský rod životný
2. pád koho? čeho? bez reklamních textařů
3. pád komu? čemu? k reklamním textařům
4. pád koho? co? pro reklamní textaře
5. pád reklamní textaři!
6. pád o kom? o čem? o reklamních textařích
7. pád kým? čím? s reklamními textaři
Příklady reklamní textař příklady
Jak se používá reklamní textař?
Jednoduché věty
Prezervativy, co měly být použity k reklamnímu účelu, musely ještě dostat reklamní heslo strany. Kvůli nízké porodnosti bylo rozhodnuto, že se heslo připevní sešívačkou.
Citáty ze zpravodajství a publicistiky
Tradiční reklamní recepty ustoupí receptům public relations.
Účinné reklamní kampaně apelující na nevědomé tužby - v obvyklém případě související s jídlem, sexem a společenským postavením - vytvářejí poptávku po produktech a nákupech, které mají jen malou skutečnou hodnotu pro spotřebitele či pro společnost.
Jinými slovy je to pouhá reklamní eskamotáž, jejímž cílem je zatraktivnit Evropskou unii a která žádný skutečný užitek či prospěch nepřináší.
Ale i jako reklamní trik může být význam této Charty značný.
Také toto zjednodušení by mohlo být zpočátku pojímáno jako reklamní trik: zpřístupnit Dohody voličům a přitom v zákonech nic neměnit.
Z toho mají prospěch reklamní agentury a média, avšak nikdo jiný - a rozhodně ne samotné strany nebo diváci, kteří jsou bombardováni inzercí, zvláště pokud žijí v nerozhodnutých státech, o které se vede tvrdý boj.
Druhým rozměrem je strategická komunikace, která rozvíjí soustavu jednoduchých témat do značné míry stejně jako kterákoliv politická či reklamní kampaň.
Opravdu vše diktují reklamní agenti a prodejci, kteří vymýšlejí nové potřeby?
Typy věcí, které obvykle propagují reklamní agenti a prodejci, nehrály příliš významnou roli.
V dnešním světě charakterizovaném rychlým tempem stačí jediné technologické vylepšení, cenová výhoda nebo skvělá virální reklamní kampaň, aby konkurent vyletěl dopředu.
Abbásův syn Mázin provozuje lokální reklamní agenturu.
Berlusconi, hlava pestré mediální říše (televizní, rozhlasové, tiskové, internetové, filmové, reklamní a knižní), se rozhodl založit politickou stranu v době, kdy byl přesvědčen, že moc by jinak mohli získat postkomunisté.