Gramatika učební dílna gramatika
Jak se gramaticky správně používá učební dílna?
učební + dílna · přídavné jméno + podstatné jméno
Jednotné číslo učební dílna ženský rod
1. pád kdo? co? učební dílna ženský rod
2. pád koho? čeho? bez učební dílny
3. pád komu? čemu? k učební dílně
4. pád koho? co? pro učební dílnu
5. pád učební dílno!
6. pád o kom? o čem? o učební dílně
7. pád kým? čím? s učební dílnou
Množné číslo učební dílny ženský rod
1. pád kdo? co? učební dílny ženský rod
2. pád koho? čeho? bez učebních dílen
3. pád komu? čemu? k učebním dílnám
4. pád koho? co? pro učební dílny
5. pád učební dílny!
6. pád o kom? o čem? o učebních dílnách
7. pád kým? čím? s učebními dílnami
Příklady učební dílna příklady
Jak se používá učební dílna?
Citáty ze zpravodajství a publicistiky
Lokální učební osnovy se na místní problémy nezaměřují a domácí novátorství nepropagují.
Tyto učební poměry by pomohly zaměstnancům získat zkušenosti a know-how, které potřebují k tomu, aby mohli využít příležitostí spojených s technologickým pokrokem.
Učební poměry by usnadnily integraci mladších zaměstnanců na trhu práce a současně přispěly ke korekci nevhodné kvalifikace u zkušenějších zaměstnanců.
Učební poměr by se však neměl zaměňovat s neplacenou stáží.
Jejich učební osnovy jsou stejně nebezpečné jako ty, jež byly nalezeny v pákistánských a afghánských medresách, kde zplodily Taliban.
Změnily se dokonce i jeho učební osnovy.
Učební poměry by mohly nejen podpořit lidský kapitál, snížit nezaměstnanost a zvýšit produktivitu práce; mohly by také přispět k rozproudění inovací a podnikatelského ducha, které v konečném důsledku táhnou hospodářský růst a rozvoj.