naho | ahoj | bahno | soho

yahoo čeština

Příklady yahoo příklady

Jak se používá yahoo?

Citáty z filmových titulků

Zkus být v pohodě, Yahoo.
Zbavuju se tě, yahoo.
Yahoo!
Tak Yahoo dneska zase stoupl o pět bodů.
Yahoo.
Zkus to říct. Yahoo.
Zúčtovali jsme 20 millionů za Yahoo a AOL.
Neměl bych vám to říkat. Webistics je další Yahoo.
Že by Yahoo?
Nic ti to neříká, Castrol, Yahoo!
Co mám říct Castrolu a Yahoo?
Yahoo! Sugar měla pravdu. Byla jsem odsuzující kráva..
Jsem vážnej jako Yahoo.
Třeba mu ukážeš svý Yahoo?
Mají prezidenta. Prezidenta Yahoo.
Takže Yahoo šlo dnes nahoru o dalších pět bodů.
Něco, co si musíš zapamatovat na hodně dlouho. Yahoo.
Webistics je další Yahoo.
Hannah, musíš jít, i pokud se ti nelíbí, což líbí, protože bys měla, protože je to přesně ten, kdo by ti vyšel v osobnostním testu na Yahoo. - Je to.
Iahuda. - Yahoo tobě taky.
Yahoo! Nepokusíš se to prorazit, že ne?
Stejně hrozný jako yahoo.
Co bude dál, automatická GPA inflace díky skóre na yahoo a počtu touchdownů?
No, hledala jsem na Googlu, Bingu, Altavistě, Yahoo, Hotbotu, Galaxy, Gigablastu, Alexe a na Cuilu, a nemůžu najít nic o černých diamantech, pokud nehledáte šperky, vybavení na lyže nebo tetování.
Naši konkurenti Lycos a GeoCities nás drtí. Ti chlapi jsou kurva exoti, Brade. Co Yahoo, co?
Byl jsem jen dopravní pilot, vy yahoo!
Už je to na Yahoo?
Google sem, Yahoo tam.

Citáty ze zpravodajství a publicistiky

Po iniciativě Yahoo jej policie zatkla.
Yahoo, Google a Microsoft tedy prozatím postupují nápadně podobným způsobem: přístup na lukrativní trhy trumfuje nad etickým znepokojením.
Ještě před pár lety se zdálo, že firmy jako Yahoo, Nokia, Microsoft a Blackberry nemají konkurenci.
Nebo si vezměme Silicon Valley: přistěhovalci spoluzakládali firmy Intel, Yahoo!, Google i eBay.
Co teď může Yahoo! dělat?
Takovým místem se může stát Yahoo!
Už teď zajistila jediné přihlášení ke všem svým službám, včetně Yahoo!
Nová domovská stránka Yahoo! uživateli dává snadnou možnost shromáždit řadu služeb do jediného místa.
Ve světě, kde se uživatelé obávají - a regulátoři zákonem omezují - sledování uživatelů, Yahoo! své uživatele na webu sledovat nemusí.
Uživatelé vědí, co o nich Yahoo! ví: nemá seznam všech stránek, které navštívili, ale zná jejich chování na Yahoo! a případně jejich data.
Aby Yahoo! tento všeobecný příslib splnilo, mělo by buď nakoupit anebo vytvořit paletu služeb, které uživatelům pomohou spravovat jejich údaje.
Popisované služby by byly dobrým začátkem, ale existuje řada dalších a Yahoo! má dostatek nástrojů i uživatelů, aby sestavilo některé vlastní.