marketingový čeština

Příklady marketingový italsky v příkladech

Jak přeložit marketingový do italštiny?

Citáty z filmových titulků

Já jsem marketingový génius.
Sono un asso del marketing.
Máme tam marketingový tým. Je to takový rozdíl jako mezi Evropou a Amerikou.
Il contesto è diverso rispetto al resto d'Europa o agli USA.
Vlastně je moje máma víceprezidentskou direct marketingový společnosti. Seženu vám všechny, které potřebujete!
In effetti, mia madre e'la vice presidente della direzione associazione marketing del centro occidente posso mettere qualsiasi etichetta tu voglia!
Chceš, abych to použil jako marketingový trik?
Vuoi che rimescoli i fatti del passato. come stratagemma pubblicitario?
Samuel M. Barret, diagnostika trhu, marketingový manažer.
Samuel M Barret, Whitman diagnostics, senior marketing manager.
No, potřebuješ marketingový plán, možnosti, jako při každém jiném obchodě.
Be', ci vuole un piano di marketing, una catena decisionale, come in ogni altra impresa.
Ale já si nemyslím, že chci své kresby použít jako marketingový nástroj pro obchod.
Ma non credo di volere che i miei lavori vengano utilizzati. Vedi, è questo che non capisco.
Gary Geller, marketingový ředitel firmy Hugo Boss.
Gary Gellar, direttore del marketing per Hugo Boss.
No, nikomu to neříkejte, ale ty fotky řehnících se lidí v prospektech. je jen marketingový tah.
Beh, non dirlo a nessuno ma le foto di gente che sorride nelle brochure. e' solo marketing.
Jackson Rudnick navštívil marketingový seminář a jeho partner Steffen Cross byl v tělocvičně.
Jackson Rudnick stava frequentando un seminario di marketing, e il suo socio Steffen Cross, era in palestra.
Jackson Rudnick dokončil marketingový seminář ve Sternově institutu.
Jackson Rudnick ha completato un seminario di marketing all' Istituto Stern.
Bob tě poslal na marketingový seminář.
Bob ti sta mandando ai seminari di marketing.
To je marketingový seminář, na který chodil Jackson.
Il seminario di marketing che a cui Jackson sta andando.
Samotní psi mají velký marketingový potenciál. Jen si představte psa, který nikdy nejí, nikdy nemočí a nikdy nezemře.
I cani stessi hanno un grosso potenziale di mercato, provi solo a immaginare un cane che non mangia mai, che non urina mai, e che non muore mai.

Citáty ze zpravodajství a publicistiky

Z krátkodobého hlediska by mladé společnosti neměly pokládat etiku za marketingový fígl, nýbrž za základní předmět zájmu.
Nel breve periodo, le giovani aziende dovrebbero considerare l'etica non come una trovata di marketing, ma come una preoccupazione fondamentale.
Nelze zpochybňovat skutečnost, že klíčovými předpoklady úspěšné aplikace nové technologie jsou fantazie, marketingový čich a manažerské schopnosti soukromých podnikatelů.
Non si può dubitare del fatto che l'immaginazione, l'abilità di marketing e le capacità di gestione di imprenditori privati siano fondamentali per un'applicazione efficace di una nuova tecnologia.

Možná hledáte...