marketingový čeština

Příklady marketingový spanělsky v příkladech

Jak přeložit marketingový do spanělštiny?

Citáty z filmových titulků

Dík za marketingový plán chlape.
Gracias por ese plan de márketing, hombre.
Jsem marketingový pracovník.
Soy un aprendiz de marketing.
Hej, hej, hej! Tohle není marketingový seminář, princezno.
Esto no es un seminario de marketing, princesa.
VĚZNI PROTI DOZORCŮM Já jsem marketingový génius.
Soy un genio del marketing.
Bude to největší marketingový tah všech dob.
La estrategia final, la mas grande de todos los tiempos.
Lex van den Berghe, 38 letý otec a marketingový ředitel ze Santa Cruz, California.
Lex Van Den Berghe, padre de 38 años y gerente de marketing. De Santa Cruz, California.
Náš marketingový průzkum ukázal, že může zaujmout obě pohlaví.
Nuestra investigación de mercado muestra que la película tiene recepción en ambos sexos.
Marketingový kecy.
Tonterías publicitarias.
Tohle není marketingový seminář, princezno.
Esto no es un seminario de mercadeo, princesa.
Máme tam marketingový tým.
Allí tenemos un equipo de marketing.
Dokončuju marketingový plán.
Estoy terminando el plan de marketing.
Vlastně je moje máma víceprezidentskou direct marketingový společnosti.
En realidad, mi mamá es la vicepresidente de la Asociación de Marketing Directo del Medio Oeste.
Je to marketingový záměr vymyšlený mezinárodním diamantovým kartelem.
Es un plan de comercialización creado por el cártel de diamantes.
No, potřebuješ marketingový plán, možnosti, jako při každém jiném obchodě.
Bueno, se necesita un plan de mercadeo, un esquema de decisiones, como cualquier negocio.

Citáty ze zpravodajství a publicistiky

Inu, Gatorade a Powerade by rozhodně těšilo, kdybychom vypili víc jejich produktů. Přimět nás, abychom se nalokali víc, než bychom přirozeně učinili, se jeví jako geniální marketingový tah.
Obviamente, Gatorade y Powerade quieren que bebamos más de sus productos, y hacernos ingerir más sorbos que lo natural parece una brillante movida de mercadeo.
Z krátkodobého hlediska by mladé společnosti neměly pokládat etiku za marketingový fígl, nýbrž za základní předmět zájmu.
Lo primero que se necesita es que las empresas jóvenes comiencen a ver la ética empresarial no como un truco publicitario sino como un elemento crucial de sus negocios.
Nelze zpochybňovat skutečnost, že klíčovými předpoklady úspěšné aplikace nové technologie jsou fantazie, marketingový čich a manažerské schopnosti soukromých podnikatelů.
Sin duda, la imaginación, el dominio del uso de la mercadotecnia y las capacidades de gestión de los empresarios privados son cruciales para la aplicación exitosa de una nueva tecnología.

Možná hledáte...