mercadotecnia spanělština
prodávání, prodejní politika, prodej
Význam mercadotecnia význam
Co v spanělštině znamená mercadotecnia?
mercadotecnia
Překlad mercadotecnia překlad
Jak z spanělštiny přeložit mercadotecnia?
mercadotecnia spanělština » čeština
Příklady mercadotecnia příklady
Jak se v spanělštině používá mercadotecnia?
Citáty z filmových titulků
Mercadotecnia.
Reklamu.
Mercadotecnia, donde está la verdadera ganancia de la película.
Reklama. Reklama! Tou se skutečně vydělává na filmu.
Estamos por entrar en la demografía y la mercadotecnia.
To se dostaváme do demografie marketingu.
Sí, oye, ya te entregué el reporte de mercadotecnia y no supe tu parecer.
Odevzdala jsem tu zprávu, ale ještě si mi neřekla, co si o ní myslíš.
Y la mercadotecnia.
Pak je tady marketing.
Todos mis inventos son desechados por un imbécil en mercadotecnia llamado Andy.
Všecko, co vymyslím, shodí nějakej marketingovej panák Andy.
Sólo te dedicas a la mercadotecnia.
Jsi jen marketingovej panák.
Idiota de la mercadotecnia.
Marketingovej panák.
Si quisiera hacer mercadotecnia, habría pedido que me extirparan el prosencéfalo.
Kdybych chtěl dělat marketing, nechal jsem si odstranit přední mozek.
Ya veo por qué trabajas en mercadotecnia.
Už vidím, proč jsi dělal marketing.
Le pedí a la jefa de mercadotecnia que viniera.
Požádal jsem vedoucí marketingu, aby také přišla.
Oye, mira la mercadotecnia.
Koukni, co mi dali lidi z průzkumu trhu.
Los de mercadotecnia hicieron un gran trabajo. si algún día tienes curiosidad.
Naši obchodníci dělají skvělou práci Pokud už jsi jednou zkažený..
Tal vez tengamos algo de su mercadotecnia en la parte de atrás.
Možná máme nějaké vaše věci vzadu.
Citáty ze zpravodajství a publicistiky
Disciplinas como la historia, la psicología, la sociología, la antropología, la economía, las investigaciones de mercados y la mercadotecnia social pueden ayudar al respecto.
Pomoci nám mohou disciplíny, jako jsou dějepis, psychologie, sociologie, antropologie, ekonomie, výzkum trhu a sociální marketing.
Sin duda, la imaginación, el dominio del uso de la mercadotecnia y las capacidades de gestión de los empresarios privados son cruciales para la aplicación exitosa de una nueva tecnología.
Nelze zpochybňovat skutečnost, že klíčovými předpoklady úspěšné aplikace nové technologie jsou fantazie, marketingový čich a manažerské schopnosti soukromých podnikatelů.