učebnice čeština

Překlad učebnice anglicky

Jak se anglicky řekne učebnice?
Doporučujeme...Patnáct vět anglickyDěti | ChildrenPatnáct vět, které se vám budou hodit, až se budete anglicky bavit o dětech.Naučit se 15vet.cz »

Příklady učebnice anglicky v příkladech

Jak přeložit učebnice do angličtiny?

Jednoduché věty

Nelíbí se mi ty nové učebnice, které používáme na hodině angličtiny.
I don't like the new textbook we're using in the English class.
Učebnice jsou drahé.
Textbooks are expensive.
Je to stručná učebnice pro začátečníky.
It's a short textbook for beginners.

Citáty z filmových titulků

Dávám si peníze do učebnice.
I keep my money in it.
Máte nějaké učebnice o sebeobraně? - Co prosím?
Tell me, have you any textbooks. on the manly art of self-defense?
Nic v ní nebylo, jen jeho staré učebnice a jeho hračky na které usedal prach a pavučiny.
Nothing was in it but his old school books and his toys. gathering dust and cobwebs.
Protože vy nejste učebnice.
Because you're not a textbook.
Tohle není učebnice, co jsem poskytl.
This is not study book I have provide.
Učebnice a noviny jsou u slečny Fullerové. Dojděte si pro pár výtisků a můžeme začít.
Miss Fuller has the textbooks, the daily papers. and if you'll just pick up a few copies, I think we could get started.
Veliteli, myslíte, že by jste mi mohl opatřit učebnice, které Ernst Janning napsal?
Captain, do you think you can get me a copy of the books Ernst Janning wrote?
Schovávám si to do učebnice o umění scénáře.
But don't tell anybody. I'm saving it for the textbook on the art of screenplay writing.
Nejdřív se podívej do svojí učebnice dějepisu a pak říkej, kdo si co zaslouží.
You check your history books, Ian, before you decide what people deserve!
Půjdu si pro své učebnice.
I'll get my books.
Pročítal sis znovu učebnice?
You've been reading your text books again?
Jako první řeknu vaše jméno a vy přečtete nějakou část z jedné z vaší učebnice.
First, as I call your name will you read anything you like from one of your school books?
Otevřete si učebnice na straně 37.
Now turn to page 37 in your geography book.
Podívejte, učebnice.
Look, learning books.
Doporučujeme...Patnáct vět anglickyDobrý den a na shledanou | Hello and good-byeTyhle věty potřebujete v angličtině znát, když se chcete s někým pozdravit nebo rozloučit.Naučit se 15vet.cz »

Citáty ze zpravodajství a publicistiky

V Asii se nic podobného nestalo a sporná místa sahající až do 30. a 40. let minulého století zůstávají ožehavá, přičemž celý problém zhoršují také zaujaté učebnice a politika vlád.
Nothing similar has happened in Asia, and issues dating back to the 1930's and 1940's remain raw, a problem exacerbated by biased textbooks and government policies.
Měli bychom spálit současné učebnice a od základů je přepsat?
Should we burn our existing textbooks and rewrite them from scratch?
Čelní seznamovací ekonomická učebnice té doby, jejímž autorem byl nositel Nobelovy ceny Paul Samuelson, stále předpovídala, že Rusko by mohlo předstihnout USA v roli největší světové ekonomiky.
The leading introductory economic textbook of the time, by Nobel laurate Paul Samuelson, was still predicting that Russia might overtake the US as the world's largest economy.
Případ Carterová versus Kanada by mohl sloužit jako učebnice fakt, právních souvislosti a etiky asistovaného umírání.
The case, Carter v. Canada, could serve as a textbook on the facts, law, and ethics of assistance in dying.
A žádná učebnice nepředpovídala, že evropská spolupráce vnutí krizovým zemím procyklická úsporná opatření, čímž vzniknou deprese, které se v některých případech mohou měřit s krizemi z 30. let.
And no textbooks predicted that European cooperation would impose pro-cyclical austerity on crisis-struck countries, creating depressions that in some cases have rivaled those of the 1930s.
Čína a Malajsie, jež měly to štěstí, že se na MMF obracet nemusely, nebo tolik odvahy, že si vytyčily vlastní směr, dělaly to, co doporučuje každá učebnice: uskutečňovaly expanzivní monetární a fiskální politiky.
China and Malaysia, lucky enough not to have to turn to the IMF or brave enough to set their own course, did what every textbook said you should do: they pursued expansionary monetary and fiscal policies.
Japonské učebnice se skutečně jen letmo zmiňují o obrovské hospodářské pomoci, kterou Japonsko poskytlo Číně - a již čínské dějepisné osnovy nikoliv překvapivě zcela opomíjejí.
Japanese textbooks, indeed, hardly touch upon the enormous economic aid that Japan has given to China - which, not surprisingly, is ignored completely in China's history curriculum.
Koneckonců se učebnice mikroekonomie nejméně dvě desítky let prakticky nezměnily.
In fact, microeconomics textbooks have remained practically unchanged for at least two decades.
Dnešní učebnice ekonomie předpokládají, že hlavním cílem centrálních bank je stabilizovat spíše spotřebitelské ceny než hodnotu peněz.
Today's economics textbooks assume that a primary objective of central banks is to stabilize consumer prices, rather than the value of money.
Má ale skutečně smysl navěky pokládat růst za hlavní společenský cíl, jak učebnice ekonomiky implicitně předpokládají?
But does it really make sense to take growth as the main social objective in perpetuity, as economics textbooks implicitly assume?
I dnes jsou učebnice plné složitých vzorců a teorií, ale stále častěji zjišťujeme, že staré teoretické systému uvolňují místo nové komplexní vědě.
Today, economic textbooks are full of formulas, but increasingly we learn that the old paradigm is giving way to a new science of complexity.

Možná hledáte...

Doporučujeme...Patnáct vět anglickyNerozumím! | I don't understand!Těchto patnáct vět vám v angličtině pomůže vybruslit ze situace, když jste něčemu nerozuměli.Naučit se 15vet.cz »