marketing čeština

Význam marketing význam

Co znamená marketing?

marketing

obch. činnost zaměřená na zvýšení prodeje určitých výrobků

Skloňování marketing skloňování

Jak se skloňuje marketing?

marketing · podstatné jméno

+
++

Příklady marketing příklady

Jak se používá marketing?

Citáty z filmových titulků

Zařadíte kapitalizaci, administrativní náklady, předpokládané zisky, marketing, analýzu nákladů.
Řekla jsi mu o mých nápadech na marketing?
Je zřejmé, že potenciální poptávka je obrovská, pokud uplatníme agresivní marketing.
Průměrný americký obchodník vnímá marketing výrobků v jeho šíři a délce. Japonci v jeho hloubce.
Ať marketing pustí nějaké dárky, něco zadarmo.
Promiňte. my jen abyste stihli včas marketing na tu novou sérii.
Oba jsme vystudovali marketing.
Ale dneska náklady na marketing.
Je to jenom marketing.
Je to marketing, těžká práce.
No a když nemáte štěstí, pak si to asociuje s.. masovým útojem Free Software Foundation na práva intelektuálního vlastnictví, což nezávisle na tom, co si myslíte o etice této věci, je mizerný marketing, není to nic, co by podnikatelé chtěli slyšet.
Pak je tady marketing.
Přirovnávat marketing nedávné minulosti s dnešním marketingem je jako přirovnávat vzduchovku k řiditelné pumě.
Jsem rád, že můj marketing trefil cíl.
Je to nová příchuť. Testujou marketing.
Nejdřív knihovna v Parmě, pak galerie ve Veroně pak marketing v Milánu.
Žáci se sami starají o prodej i marketing a zkušenosti, jež při podnikání získají, využívají jako základ studia matematiky a obchodu.
Marketing, marketing, tam já patřím. Kromě jinejch míst.
Průměrný americký obchodník vnímá marketing výrobků v jeho šíři a délce.
Možná z toho viní marketing a ne svoje schopnosti.
Státnice z anglické literatury, public relations, marketing.
Je to jen otázka schopnosti vzít na sebe. zodpovědnost za marketing.
Susan, to ale znamená taky marketing, strategii a tak.
Ty něco vymysli a já se postarám o marketing.
Marketing, marketing, tam já patřím.
Marketing.
Protože dělám. marketing. - Ty jsi génius!
Dopad na marketing bude ohromný.

Citáty ze zpravodajství a publicistiky

Pomoci nám mohou disciplíny, jako jsou dějepis, psychologie, sociologie, antropologie, ekonomie, výzkum trhu a sociální marketing.
Moderní firma je sítí lidí s různými specializacemi: výroba, logistika, marketing, prodej, účetnictví, řízení lidských zdrojů a tak dále.
To je pochopitelné: soukromé investiční firmy vydávají ohromné částky za marketing a platy.
Velké farmaceutické firmy na výzkum a vývoj vydávají relativně málo - mnohem méně než na marketing a administrativu, ba dokonce méně, než kolik jim zbude na ziscích.
S lépe zacílenými pobídkami (více peněz do výzkumu vynaložených na závažné nemoci, méně peněz utracených za marnotratný a pokřivený marketing) bychom mohli být za nižší cenu zdravější.
Podle Institutu pro datový marketing vygeneroval sektor vytěžování dat v roce 2012 příjmy ve výši 156 miliard dolarů - to je zhruba 60 dolarů za každého z 2,5 miliardy uživatelů internetu.
Částečně to plyne z toho, že konečná cena dováženého zboží odráží množství nákladů, jako je distribuce nebo marketing, jež měnový kurz neovlivní.
Ačkoliv k tomuto vzestupu přispívá i marketing, robustní růst trhu s luxusním zbožím má ve skutečnosti kořeny v biologii.
Ve veřejných prohlášeních to celé odvětví zapírá tím, že za marketing počítá jen čtyři konkrétní činnosti - obchodní návštěvy lékařů, hodnotu zdarma rozdaných vzorků, přímé reklamy zaměřené na spotřebitele a reklamy v medicínských časopisech.
Soukromé zdravotní pojištění se ukázalo jako nesmírně neúsporné, s vysokými administrativními výdaji za činnosti zahrnující vytváření pojistných balíčků, marketing těchto balíčků a vyhodnocování nároků.
Za předpokladu, že tato cifra je zhruba stejná i u ostatních velkých společností - a jde o předpoklad odůvodněný -, pak na samotný marketing vydaly bezmála dvakrát víc, než kolik vyčlenily na výzkum a vývoj.
Ať už však farmaceutické společnosti vynaloží na výzkum a vývoj jakékoliv částky, jestliže za marketing platí víc a na ziscích jim zbude také víc, jen stěží mohou tvrdit, že vysoké ceny jsou nezbytné proto, aby pokryly náklady na výzkum a vývoj.

Možná hledáte...