vymýšlení čeština

Příklady vymýšlení italsky v příkladech

Jak přeložit vymýšlení do italštiny?

Citáty z filmových titulků

Co byste dal vy, kromě vymýšlení příběhů pro tisk, poklepávání po zádech a zdvořilostních frází pro mě?
Quanto è disposto a dare, tranne qualche storiella ai giornali. e una pacca sulla schiena a me?
Bez toho vymýšlení?
Senza fare tante storie?
Ve skutečnosti ji vlastně zhoršuje, protože lidé v takovém stavu mají sklon k vymýšlení.
Anzi, la peggiora, visto che favorisce la confabulazione.
Není tady místo pro nečinnost a vymýšlení výmluv.
Non c'è spazio per l'ozio o congetture a posteriori.
Jsem unavená z vymýšlení omluv.
Sono stanca di giustificarmi.
Nikdy jsem moc nebyl na sezení za počítačem a vymýšlení modelů.
Non sono mai stato un tipo interessato alla costruzione di modelli al computer, Chase.
Jsem hrozná na vymýšlení jmen.
Sono una frana nel scegliere i nomi.
Co takhle začít dělat svou práci, místo vymýšlení křivých obvinění?
Perché non fai il tuo lavoro invece di false insinuazioni?
Teď máme akorát tak náladu na vymýšlení něčeho novýho.
Davvero, Non stiamo bene per pensare ad un' altra storia..
Jeho genialita při vymýšlení gagů ho opustila, už je neuměl seřadit do bravurních sekvencí.
Il suo vecchio talento nell'inventare gag e nello svilupparle in sequenze sostenute lo aveva perlopiù abbandonato.
George Sr. používal svoje výjimečné schopnosti. k vymýšlení neuvěřitelných scénářů. aby své děti naučil užitečné životní lekce.
George Senior usava i suoi potenti mezzi per organizzare delle articolate messinscene, atte a insegnare ai suoi figli cio' che considerava importanti lezioni di vita.
Jsem unavená z vymýšlení věcí pro tohle naše manželství.
Sono stufa di decidere tutto io in questo matrimonio.
Útočení na AC-eho? Vymýšlení si historek?
Inventando storie?
Já vlastně píšu dost rychle, ale to vymýšlení trvá věky.
A dire il vero, scrivo velocemente. E' a pensare a cosa scrivere che ci metto un'eternità.

Citáty ze zpravodajství a publicistiky

Mnoho duševního úsilí se věnuje vymýšlení lepších způsobů maximálního zužitkování reklamních a marketingových rozpočtů - zacílení na klienty, zejména zámožné, kteří by si produkt skutečně mohli koupit.
Sono stati profusi molti sforzi intellettuali nell'escogitare modalità migliori per massimizzare i budget destinati alla pubblicità e al marketing - individuando i clienti, soprattutto i potenziali acquirenti del prodotto.
Paradoxní je, že zpochybňování převažující moudrosti - a potažmo vymýšlení radikálně nových řešení - je pro Silicon Valley od prvopočátku hlavní pracovní metodou.
Ironicamente, mettere in dubbio l'opinione prevalente - e quindi inventare soluzioni radicalmente nuove - corrisponde al modus operandi di Silicon Valley sin dal principio.

Možná hledáte...