značka čeština

Překlad značka francouzsky

Jak se francouzsky řekne značka?

Příklady značka francouzsky v příkladech

Jak přeložit značka do francouzštiny?

Citáty z filmových titulků

Místo, kde značka byla, ztrácelo cit na dotyk.
Au Moyen âge on croyait que pendant le Sabbat le diable avait mis des marques invisibles sur le corps de la sorcière, où toute sensibilité disparaissait.
Prázdná krabička od cigaret. Značka Ariston. Sáček bonbónů na němž je nápis ochodu.
Un paquet de cigarettes vide, marque Ariston, un sac de bonbons avec le nom de la confiserie.
Přesně jak policie tvrdí. Žádná značka.
Comme les flics ont dit, rien de rien.
Poznávací značka z IIIinois? -Jistě.
Tu viens d'Illinois?
Pozor na toto auto: oklahomská značka číslo 3T-808.
Numéro de plaque, 3T-808, immatriculée en Oklahoma.
Pozor na tento vůz: oklahomská státní značka 3T-808.
Leur voiture est immatriculée 3T-808, en Oklahoma.
Je to značka, kterou kouřím už 35 let.
Je fume cette marque de cigare depuis 35 ans.
Dvacátá třetí značka, pane.
La 23ème borne!
Poznávací značka?
Licence?
ČísIo nemám. Značka byla kradená.
J'ai le numéro, mais plaque volée.
Každá značka znamená jednotku dvaceti jezdců. Chápeš?
Une croix représente un peloton de 20 cavaliers, compris?
To je Kinkaidovo značka.
La marque de Kinkaid!
Jaká to byla značka? Fides.
Au fait, c'est quelle marque?
Bude to značka Červená řeka.
La marque de la Rivière Rouge.

Citáty ze zpravodajství a publicistiky

Neuchopitelné charakteristiky, jež činí výrobek něčím více než pouze užitečným předmětem, jsou tím, co odlišuje drahé výrobky od levných - patří sem i design, značka a ekologická šetrnost.
C'est cette signification qui fait qu'un produit n'est pas simplement utile. C'est ce qui différencie un produit cher d'un produit bon marché, qu'il s'agisse du design, de la marque ou de son caractère écologique.
V tomto ohledu jsou nejdůležitějšími nástroji EU její značka, model multilaterálního dialogu, který získal Nobelovu cenu, a měkká síla.
Ses meilleurs outils pour cela sont sa signature, son modèle de dialogue multilatéral qui lui a valu le prix Nobel, et son pouvoir d'influence.
Drahá položka bez štítku nebo identifikačních charakteristik má menší konkurenční dopad než zavedená položka či značka.
En effet un élément coûteux, sans étiquette ni caractéristiques d'identification, a moins d'impact concurrentiel qu'un produit ou qu'une marque reconnue.

Možná hledáte...